Äntligen ett datum att gå efter :)



Nu har vi äntligen ett tidigare datum att gå efter 1 Juli blir de flytt och stök. Känns tungt att det ska flyttas igen men blir skönt när de är klart! Nu blir de inge mer flytt på ett tag hoppas jag :P 

Nu har jag gått 25 hela veckor, går in i vecka 26 i morgon. Tiden går ruskigt fort, tur det iallafall.
Det känns nu att sommaren är på väg. Det är skapligt varmt ute när solen väl är framme! Vi har då och göra under sommaren, sen blir de väl en hel del fotboll för karln....



Äh nu ska jag ta och väcka Linus så att han kommer iväg på fotbollsträningen, och jag har en poker tunering som börjar om 15 minuter. :) :) :)

//Madde


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0