Dagen går mot sitt slut :)




Nu ligger lilleman och kikar på bolibompa och somnar nog säkert till det, riktigt trött och grinig var han, men det får man vara efter att ha haft och göra hela dagen.
Bacon har haft gymnastik mer eller mindre hela dagen men nu är det lugnt så trot att h*n också somnat eller iallafall lugnat ner sig :)

Var ute en stund på förmiddagen, Alfred fick leka ett tag med Clas. Sen blev de en riktig storstädning av köket och det blev faktiskt riktigt fint om jag får säga det själv förståss :) Alfred har varit duktig och sysselsatt sej själv :)



    

Jag måste ju säga att min kära sambo var oerhört söt som liten så våran Bacon blir nog galet söt ;)




//Madde







Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jaså? Jag tycker inte den är så svår.. men jag är väldigt intresserad av kursen också, då blir det ju automatiskt att den känns lättare :)

2010-05-02 @ 20:03:39
URL: http://dolphin.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0