Tar tag i detta igen :)




Har insett att ag inte riktigt klara av att hålla mig här ifrån så prövar på mitt liv som bloggare igen så får vi se hur det slutar ;)

Det har kommit en nykommling i familjen sen sist, Våran älskade lilla Milton föddes den 29 aug 07:08. Lyckan är total! Underbart!
                             



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min andra hälft är iväg på fotbollsmatch, mot Brynäs, tredje och sista kvalmatchen. Avgörande med andra ord. Håller tummarna. Trean eller kvar i fyran, det är frågan? Lycka till grabbar!

Vi får se vad jag och barnen ska hitta på idag, sovit skit kasst i natt så orken är inte helt på topp men nått ska vi nog hitta på :)


Madde!


Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen blogg igen!

2010-10-16 @ 16:41:34
URL: http://linamoen.blogg.se/
Postat av: Carro

Va roligt att få läsa din blogg! =D

2010-10-16 @ 17:31:01
URL: http://carropetit.blogg.se/
Postat av: Madeleine Stark

Kul att du kört igång med bloggen igen,Kram<3

2010-10-17 @ 19:28:35

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0