Vintern.är.här!!

    

Vaknade upp i morse och kikade ut och tro de eller ej men gräset var vitt, var faktiskt riktigt mysigt. Nog för att värme är de bästa så tycker jag nog att vintern är otroligt fin med. Börjat längta lite efter jul nu, julpynta, första advent, åh så mysigt! Lillemans första jul, tror iofs inte att han bryr sig men ändå ;)

Har varit så otroligt trött idag, iallafall på eftermiddagen, slog till när jag var hem och väckte min älskade sambo innan jag skulle hämta Alfred. Kändes som jag bara ville lägga mig ner och stor grina. Men gick över när jag kom ut i den friska luften :)

Gjorde pannkakor till min kära familj idag men eftersom min minsting inte riktigt klarar av mjölk (ammar för er som inte vet de) så åt jag sallad,ris och kycklig. Kanon mat när man ändå försöker gå ner i vikt :) :)



Var iväg på heminredningsparty med svärmor, riktigt skoj att träffa lite annat folk och se så mycket fina saker. Köpte faktiskt ingenting sparar kosingarna till jul istället :)

Madde!!


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0