Ujujuj!!

Denna dag går otroligt segt, huvudet är tungt pga för lite sömn, barnen är sjuka än, Alfred åkte på 40 graders feber igår men är lite bättre idag, mille är fortfarande låg och seg i kroppen, grinar mycket stackars liten. Dessutom tyckte han att han inte alls ville sova mer när kl 04.20 så var bara att gå upp och mysa en stund framför tv i ca tre timmar innan jag la han för att få somna igen, och då däckade även jag ca två timmar på soffan. Behövligt kan jag säga!

Försöker nu plocka och städa lite emellan vilningarna, ska jobba ikväll/inatt så försöker ta det lite lugnt oxå blir inte mycket sömn i natt heller då jag kanske är hemma mellan 03-03.30 för att sen gå upp med barn och jobba igen :)
Välkommen till verkligheten Madde!

Life is just so wonderful, I enjoy and love it fully!




Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0