En helt vanlig Torsdag!

Nu sover lilleskrutten gott, efter att inte ha sovit någon middag alls idag så var sista timmarna jobbiga för han. Han är så himla duktig på dagis, varit där själv utan oss föräldrar för första gången idag och till och med ätit där, duktig kille har vi :)
Alfred går igenom en otrolig grym och jobbig trotsålder, trodde faktiskt inte att trotset kunde bli värre än tre års trotset men så fel jag hade. Idag har faktiskt vart en bra dag, han har varit snäll och faktiskt gjort som jag sagt *kors i taket*.

Har varit hos Anna idag och hämtat dom superfina mössorna till pojkarna, Tack Anna! :)

Nu sitter jag och Alfred och tittar på bompa, mannen jobbar och står i :)
Sen kommer Natalie hit och käkar sallad och pratar strunt med mig,kanske det blir en film oxå :) :)



Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0